Шлагбауми CAME - відмінні риси .

/

Таких особливостей є кілька. Нижче Ви зможете дізнатися про кожну детальніше. Шлагбауми CAME мають високу інтенсивність роботи. Модель G12 має інтенсивність 50%. Решта практично без обмежень. Такий шлагбаум може працювати на території із величезною прохідністю автомобілів. Низьковольтні електроприводи шлагбаумів можуть мати потужність три сотні ватів. Крутний момент від 200 до 600 Нм. Для виготовлення балансувальних пружин використовується високоміцна сталь. Моделі CAME є функціональними. Виробник надає гарантію на свою продукцію та сервісне обслуговування. Ви все ще вважаєте, що викидайте гроші на вітер? Тоді варто продовжити і далі приділимо небагато уваги комплектації шлагбаумів від відомого італійського бренду.

Шлагбаум CAME – стандартна комплектація високоякісного огороджувального обладнання

Шлагбауми обладнані стійкою із вбудованим електроприводом та пультом управління. Мають одну або кілька балансувальних пружин. Монтажна основа поставляється комплектом кріплень та спеціальними ключами для аварійного розблокування редуктора в ручному режимі. Стріла має тримач та світловідбивні наклейки. Блок управління має вмонтований радіопередавач для дистанційного керування за допомогою пульта. Пульт ДУ не єдине керування автоматичною системою шлагбауму. Якщо неподалік є пункт охорони раціональнішим буде використання ключа-кнопки. До блоку управління шлагбаумом можна також підключити модуль GSM , який активуватиме привід по дзвінку з мобільного телефону. Модуль дозволяє записати в базу номера телефонів абонентів, які мають право вільно в'їжджати на територію, що охороняється. Цього цілком достатньо для оптимальної роботи автоматичної системи. Але вищезазначений виробник рекомендує використовувати окремі аксесуари для забезпечення повноцінного контролю та заходів безпеки. До них відносяться фотоелементи та сигнальна лампа.

Фотоелементами є так звані датчики перешкоди, які встановлюються на проїзній частині один навпроти одного. Коли стріла перебуває в русі, датчики з'єднані між собою інфрачервоним променем. Якщо промінь розривається робота шлагбауму зупиняється. При опусканні, коли розривається зв'язок між фотоелементами, стріла починає змінювати напрямок. Тобто знову піднімається вгору. Таким чином, шлагбаум не може зачепити будь-який об'єкт, що знаходиться на проїзній частині.

Сигнальні лампи встановлюються зазвичай на корпусі і сигналізують блиманням, коли автоматика є активною. Таким чином, водієві стає зрозумілим, що стріла рухається і в даний момент рухатися вперед заборонено. Італійський виробник постійно працює над удосконаленням своєї продукції відповідно до сучасних технологій. Тому шлагбауми CAME мають попит на сучасному світовому споживчому ринку.